Alışveriş Sepeti

750 TL ve Üzeri Siparişlerde Kargo Ücretsiz. Fırsatı Kaçırmayın!

Gözat

Müşteri Destek:

Bize [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz.

Sosyal Medya

Sıkça Sorulan Sorular

Sipariş ve Ödeme

Siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz eğer siparişiniz kargoya verilmediyse eski siparişinizin ödemesi iade edilir. Daha sonra tekrar yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse ürünleri tarafımıza değişim talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

Siparişlerinizin durumunu “HESABIM > SİPARİŞLERİM > SİPARİŞ DETAYI” ekranından takip edebilirsiniz.

Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, Kapıda Kredi Kartı ile Ödeme, Banka Kartı ve Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.

Ödeme adımında ödeme seçeneği olarak Havale/EFT seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. ‘Ödeme’ butonuna bastıktan sonra siparişinizin ödemesini size gönderilecek olan e-postada bulunan ilgili banka hesabına 3 iş günü içerisinde yatırmanız durumunda siparişiniz en kısa sürede hazırlanacak ve tarafınıza gönderilecektir. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.

Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra dekontunuzu des[email protected] adresine e-posta atmanız gerekmektedir.

Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve haftalar, resmi tatil dönemlerinde ve olağanüstü durumlarda, ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir.

Yurtdışından sipariş verilebilmektedir. Yurtdışı siparişleri için [email protected] ulaşabilirsiniz.

Kargo ve Teslimat

Ürünlerimizi Yurtiçi Kargo ile teslim ediyoruz. Aynı şekilde iadelerinizi de Yurtiçi Kargo ile bize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

Kargonuzun ulaşmaması durumunda, “HESABIM > SİPARİŞLERİM > SİPARİŞ DETAYI” bölümünde bulunan kargo bilgilerinizi (kargo firmanızı ve kargo takip numaranızı) not ediniz.  Yurtiçi Kargo müşteri hizmetlerini arayarak paketinizin kargo durumu hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

“HESABIM > SİPARİŞLERİM > SİPARİŞ DETAYI” bölümünde sipariş numaranızın yanında bulunan kargo takip linkine tıkladığınız zaman seçmiş olduğunuz teslimat tipine göre Yurtiçi Kargo ya da UPS Kargo’nun sitesine otomatik olarak bağlanabilir, kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, sitemize üye olurken belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize kargo firmanızı ve kargo takip numaranızı içeren bir bilgilendirme e-postası gönderilecektir.

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra bizim tarafımızdan adres değişikliği yapılamamaktadır. Bu tür durumlarda siparişinizin teslim edildiği kargo firmasının müşteri hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Siparişlerinizin size teslim edilemediği durumlarda kargo firması tarafından bir not bırakılır. Bu notta belirtilen siparişinizin bırakıldığı kargo şubesiyle iletişime geçebilirsiniz.
Ürünleriniz sadece sizin belirttiğiniz adrese ve kişiye teslim edilebilir. Bunun dışında başka bir adrese, siz müşteri hizmetleriyle iletişime geçene kadar ürün teslimatı yapılamaz.
Ücretsiz Kargo

750 TL ve üzeri alışverişlerde
Kargo Ücretsiz.

Kolay İade ve Değişim

14 gün boyunca ücretsiz
iade ve değişim.

Taksitli Ödeme

Tüm Kredi Kartlarına
Taksitli Ödeme.

100% Güvenli Alışveriş

256 Bit şifreli SSL sertifikası ile
güvenli alışveriş.

0
×
instagram
whatsapp
telefon