Sıkça Sorulan Sorular
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz eğer siparişiniz kargoya verilmediyse eski siparişinizin ödemesi iade edilir. Daha sonra tekrar yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse ürünleri tarafımıza değişim talebiyle göndermeniz gerekmektedir.
Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?
Siparişlerinizin durumunu “HESABIM > SİPARİŞLERİM > SİPARİŞ DETAYI” ekranından takip edebilirsiniz.
Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?
Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, Kapıda Kredi Kartı ile Ödeme, Banka Kartı ve Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.
Havale/EFT ile ödeme seçeneğini nasıl kullanabilirim?
Ödeme adımında ödeme seçeneği olarak Havale/EFT seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. ‘Ödeme’ butonuna bastıktan sonra siparişinizin ödemesini size gönderilecek olan e-postada bulunan ilgili banka hesabına 3 iş günü içerisinde yatırmanız durumunda siparişiniz en kısa sürede hazırlanacak ve tarafınıza gönderilecektir. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.
Havale/EFT ödememi gerçekleştirdikten sonra ne yapmalıyım?
Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra dekontunuzu des[email protected] adresine e-posta atmanız gerekmektedir.
Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?
Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve haftalar, resmi tatil dönemlerinde ve olağanüstü durumlarda, ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir.
Yurt dışından sipariş verebilir miyim?
Yurtdışından sipariş verilememektedir.
Merhaba, 5 adet siparişim vardı, üç adedi hayal kırıklığı, aventurin aynı ücrete çok daha küçük ölçüde geldi, malakit ve portakal yeşim resimde verilenlerden çok çok farklı hiç benzerlik yok, bu şekilde olacağını bilseydim satın almazdım