Kargo Prosedürü
- Siparişiniz merkez depomuzda bulunuyorsa, 14:30’a kadar verilen siparişleriniz gün içinde kargoya verilir.
- Kargo sürecini web sayfamızda bulunan “HESABIM>SİPARİŞLER>SİPARİŞ DETAYI” bölümünden kargo bilgilerinize ulaşarak, kargo taşıyıcı firma websitesinden takip edebilirsiniz.
- mitr.com.tr online mağazasından yapacağınız tüm alışverişlerinizde 250 TL ve üstü alışverişlerinizde kargo ücreti mitr.com.tr tarafından ödenmektedir.
İade Şartları
- Kargonuz elinize ulaştığı tarihten itibaren 5 gün içerisinde iade, 10 gün içerisinde değişim yapabilirsiniz.
- Tahrip edilmiş, kullanılmış, kutusuz, ambalaja zarar verilmiş, garanti belgesi ve aksesuarları eksik olan ürünlerin iadesi ve değişimi kesinlikle yapılamamaktadır.
- Kapıda ödeme seçenegiyle ödeme yapılmış siparişlerde kapıda ödeme hizmet tutarı tarafımızdan karşılanmayacaktır. (Müşteri memnuyeti açısından karşılıklı anlaşmalarda, firmamız bu ödemeyi karşılayabilir. Ama sorumlu tutulamaz.)
- Siparişiniz tarafınıza ulaştığında ürün ile ilgili herhangi bir problem var ise aynı gün içerisinde [email protected] adresine durumu bildirmeniz gerekmektedir. Müşteri temsilcilerimiz konu ile ilgili en kısa sürede geri dönüş yapacaklardır.
- İade ve değişim işlemlerinde anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi “Karşı Ödemeli” olarak gönderebilirsiniz. Anlaşmalı Kargo şirketi haricinde gelen “Karşı Ödemeli” gönderilerde, gönderim ücreti tarafınızdan ödenmektedir.
- İade ve değişim hakkında detaylı bilgi için; 0545 543 48 76 numaralı telefondan bizlere ulaşabilirsiniz. İade ve Değişim Adresi: Adres: Rasimpaşa mah. Karakolhane Cad. No.18-5 KADIKÖY- İSTANBUL – Tel: 0545 543 4876.
Kargonuzun tarafımıza ulaşmasıyla birlikte teknik servis kontrolleri yapıldıktan sonra:
- İade işlemleriniz bankanıza bağlı olarak 10 gün içerisinde tarafınıza yansır. Bu sürece Mitr müdahale edememektedir.
- Değişim işlemleriniz ortalama 3 gün içerisinde tamamlanmaktadır. Aksi takdirde müşteri temsilcilerimiz sizinle irtibata geçecektir.
- İade ve değişim işlemleri için size yakın olan Aras kargo’ya sizlere gelen gönderici adıyla iade edebilirsiniz.
- Lütfen Aras Kargo Şubesi’ne iade oldugunu özelikle belirtmeniz gerekmektedir
- İade ve Degişim için öncelikle [email protected] maili iletişime geçiniz, durumdan haberdar olmadıgımız iade ve degişimlerde sorumlu degiliz.